Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2018 08:51 - 2
Автор: anonimnata97 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 290 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 понякога живота е просто скапан. понякога просто съм на ръба да се предам. и е факт ,аз се предадох сто пъти. живота не е за мен. живота е просто ужасен. живота е за силните и смелите,аз не съм нито едното. аз съм едно жалко същество.. 

сигурна съм,че един ден ,когато ме няма всички ще са щастливи.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Zakonite na djunglata
19.01.2018 09:27
No, ponqkoga wivotinkite sa mnogo radostni 4e mogat da se napasat, da izqdat drugi wivotinki ili da bydat izqdeni. Ostabva im radostta ot Prirodata, makar i westoka.
цитирай
2. karamelita - Не зная за какъв проблем става дума, ...
19.01.2018 10:46
Не зная за какъв проблем става дума,но мога да кажа,че доста хора на тоя свят са на някакъв режим на хранене,дори балерини,спортисти,това не означава,че трябва да се чувстват скапани и комплексирани.Просто трябва да обяснят,че са на друг режим на хранене,да кажат предварително какво могат да ядат или просто да си го носят сами и пак да са весела и приятна компания.Не всички са толкова силни и пак живеят,според възможностите си.Ще слагаш летвата толкова високо,колкото можеш да скочиш и няма да се тормозиш.Хората обичат усмивките и приятния разговор,проблеми повечето имат,но не им стават роб,а намират начин да живеят с това,което имат и то добре и щастливо.Вчера гледах един баща инвалид,едва ходи с два криви крака,но водеше едно дете на катерушката и се държеше със самочувствие като съвсем нормален баща,не видях жена му,но той говореше на детето за мама,значи има нормално семейство,намерил е начин и с кого да се чувства добре...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anonimnata97
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10431
Постинги: 33
Коментари: 3
Гласове: 12
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031